۱۱.۲۳.۱۳۸۸

نمیدانم او بیشتر میفهمید یا ما !

ما بیشماریم، شما چطور؟!
شنیده اید در این عهد سرگشتگی، مدعیانی به نام نخبگی ! گفتند:
13 میلیون از 24 بیشتر است !
شنیدیم که گفتند:
کیفیت مهم است نه کمیت ...
باز شنیدیم که گفتند:
شما نمی فهمید !

گفتیم که به آنها بگویید:
اگر بحث کیفیت است ! و کمیت هیچ دلیلی بر درستی نیست !
پس ما هم کمیت را در نظر نمی گیریم !
و نظر کیفی چرا نظر رهبر نباشد ؟
مگر قرار نشد کمیت مهم نباشد !
آیا شکایتی هست؟!

***

کسی میگفت:
رای نخبگان را باید در نظر گرفت ؟!

گفتم:
شما نخبگی ات را اثبات کن، بقیه اش با من !

ولی نمیدانم چرا نشد که اثبات کند !
نمیدانم او بیشتر میفهمید یا ما !


***

دوستی میگفت:
می گفتند تقلب شد ! ...

گفتم:
من هم موافقم !

گفت:
تو دیگه چی میگی ؟!

گفتم:
من تعجب می کنم،
چطور یک دهه شصتی، 13 میلیون رای داشته !
بنظرم تقلب شد !

گفت:
آهان! از اون نظر !

گفتم:
بله،
اگه به شما هم گفتند تقلب شد
بگو من هم قبول دارم ! ...

۱ نظر: